Twilight fan event

En video på när dom kommer Robert Pattinson och Ashley Greene kommer in. Har klippt lite i videon för det tog så lång tid innan dom kom in, haha :P Så om det hackar så vet ni varför. Det är väldigt dålig kvalité på den här videon, den är filmad med min digitalkamera.

 

Förlåt för dom dåliga bilderna!
Hej! Förlåt för så sjukt dåliga bilder! Jag hade bara min lilla digitalkamera, och den är ju inte världens bästa direkt. Det här var alltså i fredags vid hovet. Jag var där med 3 kompisar, det var massor med uppträdanden, Mange Makers, Oleg mm... Sen var ju såklart Robert Pattinson och Ashley Greene där :) En riktigt rolig kväll som jag aldrig kommer att glömma! :)

 


Kommentarer



Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

URL/Bloggadress:


Trackback
RSS 2.0